İnternetten bulduğu ilk numarayı aradı hayatının şokunu yaşadı

İnternetten bulduğu ilk numarayı aradı hayatının şokunu yaşadı
İstanbul'da çamaşır makinesi bozulan bir kişi internetten bulduğu numarayı aradı 7 bin lirasından oldu.

İstanbul'un Bakırköy ilçesinde yaşayan Gülay Erman, 26 Mart'ta çamaşır makinesinin arızalanması üzerine internetten bir tamirci bulduğunu ifade etti.

Ancak iddiaya göre, evine gelen tamirciler, çamaşır makinesinin motorunun arızalı olduğunu söyleyip 7 bin lira karşılığında yeni motor taktıktan sonra, makinenin tekrar arızalandığını belirtti. Erman, firmaya telefon ederek durumu bildirdiğini ancak makinesini geri alamadığını söyledi.

istanbul-internette-buldugu-ilk-numar-49492.jpgGülay Erman, "Çamaşır makinesi bozulduğunda, internetten bulduğum ilk tamirciyi çağırdım. Geldiklerinde, motorun yanmış olduğunu ve 7 bin lira karşılığında yeni bir motor takabileceklerini söylediler. Fiyatta biraz indirim yapmaları sonucunda anlaştık ve aynı gün içinde yeni motor takıldı.

Ancak makine tekrar arızalandı. Firmaya durumu bildirdim ve ikinci kez eve gelen tamirciler, makinenin firmada tamir edilmesi gerektiğini belirterek makineyi alıp götürdüler. Ancak şu ana kadar ne makineyi ne de paramı geri aldım." dedi.

istanbul-internette-buldugu-ilk-numar-49492-1.jpgYaşadığı mağduriyet karşısında çaresiz hissettiğini belirten Erman, "Çamaşır makinesi arızalandığında internet üzerinden araştırma yaparak bulduğum bu firmayla böyle bir durumla karşılaşmadım. Ancak sonrasında yaptığım araştırmalarda benim gibi birçok insanın mağdur olduğunu gördüm. Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurdum ancak sonuçlanması uzun sürebilir dediler.

Polise de şikayette bulundum ancak çaresiz hissediyorum. Bu tür firmaların insanları kandırdığını görüyorum. Yetkililerden bu konuda ciddi önlemler alınmasını ve mağduriyetlerin önüne geçilmesini istiyorum." diye konuştu.

istanbul-internette-buldugu-ilk-numar-49492-3.jpgTüketici Konfederasyonu (TUKONFED) Hukuk Komisyonu Başkan Yardımcısı Dr. Mücahit Saraçlı, bu tür durumlarla karşılaşmamak için Ticaret Bakanlığı'nın SERBİS adlı uygulamasını kullanmanın önemini belirtti. Bu uygulama sayesinde, markaların yetkili servislerine kolaylıkla ulaşılabileceğini ve her türlü sorunun çözüme kavuşturulabileceğini ifade etti.

istanbul-internette-buldugu-ilk-numar-49492-5.jpg

istanbul-internette-buldugu-ilk-numar-49492-8.jpg

İlgili Haberler
YORUMLAR
YORUM YAZ
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.