Türk giyim devi Hepsiburada ve Trendyol’a rakip oluyor

Türk giyim devi Hepsiburada ve Trendyol’a rakip oluyor

Türk Giyim devi e-Ticaret alanını büyütmeye karar verdi. Ünlü marka Hepsiburada ve Trendyol’a rakip olmaya hazırlanıyor.

Türkiye moda perakende sektörünün en önde gelen markalarından olan LC Waikiki, lcwaikiki.com’u, LCW.COM ismiyle büyük bir pazar yerine dönüştürdü. Yaklaşık üç yıl önce diğer pazar yerlerinden çıkış yapma kararı alan marka, sadece kendi e-ticaret sitesi lcwaikiki.com üzerinden satış yapmaya başladıklarını duyurmuştu.

Bu 3 yıllık sürede ürün satış rakamlarını ve ciro içindeki payını yükselten lcwaikiki.com, 2023 yılı itibarıyla farklı markaları da bünyesine kattı. E-Ticarette pazar yerini genişletme kararı alan LC Waikiki, 380 marka ve 210 satıcıya ev sahipliği yapacak.

shutterstock-1323976790-177.jpg

“MÜŞTERİLERİ AVANTAJ SAĞLAYACAK”

Önümüzdeki dönemde yeni marka ve satıcıları da çatısı altına toplayarak binlerce ürünle büyümeye hedefleyen marka, müşterilerine daha iyi bir alışveriş deneyimi yaşatmayı planlıyor.

Platform, moda, ev yaşam, anne bebek çocuk, kozmetik, outdoor, çanta, ayakkabı ve aksesuar grupları başta olmak üzere, sadece orijinal ürünleri müşterileriyle buluşturacak.

“Daha Neler Neler” söylemiyle markalar ve satıcılar için yeni bir dijital vitrin haline gelmeyi hedefleri arasına koyan platform, ayrıca farklı kampanyalar ve ödeme kolaylıkları ile müşterilere avantaj sunacaklarını ifade etti.

mh-lcw-com-lansman.jpg

“ARAYÜZLERİ YENİLEDİK”

Lansmanda platform ile ilgili konuşan LC Waikiki E-Ticaret Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi Ömer Barbaros Yiş, şirket olarak müşterilerin güvenilir ürünlere güvenilir bir platform üzerinden ulaşmalarını sağlamak ve müşteri deneyimini artırmak amacıyla LCW.COM’u hayata geçirdiklerini dile getirdi.

lc-waikiki-yeni-pazaryeri-lcw-com-ile-dijital-dunyaya-adim-atti.jpg

Platform üzerinde müşteri deneyim alanlarını yenilediklerini ifade eden Ömer Barbaros Yiş devamın şunları söyledi:

“Arayüzleri kullanıcı deneyimine daha uygun hale getirdik. Site hızını artırırken gezinme kolaylığı, filtrelerde ve doğru ürün bulma algoritmalarında iyileştirmeler sağladık. LCW.COM dönüşüm sürecinde pazar yerinde bulunan markalarla güvene dayalı bir ilişki kurarken tüm paydaşlarımıza kazandıran bir yapıya büründük. Satıcılar için satış işlemini kolaylaştıran uygulamaları hayata geçirdik. Tüm bu süreçte önceliğimiz, müşterilerimiz ve iş ortaklarımız için en iyi deneyimi sunabilmek oldu. Bunun için çalışmalarımıza devam edeceğiz”

İlgili Haberler
YORUMLAR
YORUM YAZ
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.