Tatilsepeti, 20. yılını "Tatilsepeti ile tatil için uzaya bile gidilir" sloganıyla duyurduğu yeni kampanyasıyla kutluyor. Üç filmlik bir seri halinde yayınlanan kampanya, dijital platformların yanı sıra açık hava, radyo ve televizyon reklamlarını kapsıyor. Şirket, kampanyada 5 kıtada, 95 ülkede 30 binden fazla tur ve 1 milyondan fazla otel seçeneği sunduğunu vurguluyor. Tatilsepeti Yönetim Kurulu Başkanı Kaan Karayal, 2025 kampanya stratejisinin markanın farklılıklarını ve güçlü yönlerini öne çıkardığını belirterek, pazaryeri avantajlarını ve geniş envanterlerini vurguladıklarını ifade etti.
Tatilsepeti Pazarlama Direktörü Canan Demir, kampanyada "sepet" görselini imaj olarak kullanarak, tatille ilgili tüm ürünleri bir araya getiren bir konsept oluşturduklarını açıkladı. "Tatil, sepetinde!" sloganı etrafında konumlandırılan kampanya, tüketiciye Tatilsepeti'nin geniş ürün yelpazesini ve ödeme seçeneklerini sunan kapsamlı bir pazaryeri olduğunu anlatmayı hedefliyor. Demir, bu yaklaşımın rakiplerinden ayrışmalarına olanak sağladığını ve sektördeki güçlü konumlarını pekiştirdiğini belirtti. Üç filmlik serinin yıl içinde yeni filmlerle genişletileceği de duyuruldu.
Kampanyanın bir diğer filminde erken rezervasyonun önemi vurgulanırken, rüya sahneleriyle erken rezervasyonun tatilcilerin hayallerini gerçeğe dönüştürdüğü mesajı veriliyor. Vade farksız taksitler, kesintisiz iade ve ön ödeme fırsatlarıyla erken rezervasyonun avantajları vurgulanıyor. Son filmde ise, astronot kıyafetleriyle bankta bekleyen bir ailenin "Tatilsepeti 383 sefer sayılı Mars yolcularına" anonsuyla karşılaşması, 5 kıtada, 95 ülkede 30 binden fazla tur ve 1 milyondan fazla otel seçeneğini sunan Tatilsepeti'nin geniş yelpazesini sembolize ediyor.
