Şok Marketler, 2025'in ilk çeyreğinde 54 milyar TL ciroya ulaştı

Şok Marketler, 2025'in ilk çeyreğinde 54 milyar TL ciroya ulaştı

ŞOK Marketler, 2025'in ilk çeyreğinde 54 milyar TL ciroya ve 11 bin 18 mağazaya ulaşarak büyümesini sürdürdü.

ŞOK Marketler, 2025 yılının ilk çeyreğinde büyümesini sürdürdü. Kamuyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) yapılan açıklamaya göre, şirketin net satış gelirleri yılın ilk üç ayında bir önceki yılın aynı dönemine göre reel olarak yüzde 5 artarak 54 milyar TL'ye ulaştı. Şirket, mağaza sayısını 11 bin 18'e yükselterek ülke ekonomisine katkıda bulunmaya devam ediyor.

ŞOK Marketler, Ramazan ayına özel olarak 100 temel ihtiyaç ürününü 2024 Mart ayı fiyatlarıyla satışa sundu. Bu kampanya ile müşterilerinin yanında olmayı ve ekonomiye katkı sağlamayı hedefledi. Şirket ayrıca "Her Gün Ucuz Fiyat", "ŞOK Ucuz Hep Ucuz" ve sadakat uygulaması Win'e özel kampanyalarla müşterilerinin bütçesini desteklemeye devam etti. Temel gıda ve ihtiyaç ürünlerinin yanı sıra hemen hemen tüm ürün gruplarında uygun fiyatlı alışveriş imkanı sundu.

ŞOK Marketler, yerli üreticiye verdiği destekle de öne çıkıyor. "Tarladan Sofraya" projesi kapsamında Lio Zeytin markasıyla Manisa'nın Akhisar ve Bursa'nın Gemlik bölgelerinden toplanan zeytinler, doğal fermentasyon işleminden geçirilerek el değmeden paketleniyor. Bu modelle hem kaliteli ürünü uygun fiyata sunuyor hem de yerli üreticiyi destekliyor. "ŞOK'ta Ben de Varım" projesiyle de kadın kooperatiflerinin ürettiği ürünleri mağazalarında satışa sunarak kadınların ekonomik ve sosyal olarak güçlenmelerine katkıda bulunuyor. ŞOK Marketler CEO'su Uğur Demirel, 2025 yılı ilk çeyrek performansına ilişkin yaptığı açıklamada, yatırımlarla müşteri deneyimini iyileştirdiklerini ve topluma katkı sağlamaya devam edeceklerini belirtti.

YORUMLAR
YORUM YAZ
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.