Selçuk Belediyesi İletişim Merkezi, bir yılda 52 bin talebe yanıt verdi

Selçuk Belediyesi İletişim Merkezi, bir yılda 52 bin talebe yanıt verdi

Selçuk Belediyesi İletişim Merkezi (SELBİM), bir yılda 52 bin 559 vatandaş talebine yanıt verdi.

Selçuk Belediyesi İletişim Merkezi (SELBİM), vatandaşların öneri, istek ve şikayetlerini iletmeleri için hizmet veriyor.

2019 yılında hizmete giren SELBİM, son bir yılda 52 bin 559 öneri, talep ve şikayet aldı. Bu taleplerin 51 bin 885'ine yanıt veren belediye, çözüm üretti. Sonuç bekleyen vatandaşlarla iletişime geçilerek konu ve süreç hakkında bilgi verildi. Hızlı geri dönüşlerden memnun olan vatandaşlar, SELBİM personeline teşekkür mesajları gönderiyor.

Selçuk Belediyesi Hizmet Binası giriş katında bulunan SELBİM ekibi, haftanın 7 günü saat 23.00'e kadar çalışıyor. Vatandaşlar, taleplerini WhatsApp, telefon veya yüz yüze iletebiliyor. Gelen talepler ilgili birimlere iletiliyor. SELBİM, ayrıca Selçuk'la ilgili duyuru ve etkinlikleri sosyal medyadan paylaşıyor. Selçuk Belediye Başkanı Filiz Ceritoğlu Sengel, 2019'da göreve geldiğinde hayata geçirdiği ilk projelerden birinin SELBİM olduğunu belirtti. Başkan Sengel, "Selçuk Belediyesi her konuda vatandaşlara bir telefon kadar yakın olsun istedik. Halkımız sorununu, önerisini, talebini kolayca iletsin, biz de en hızlı şekilde çözüm üretelim istedik." dedi. SELBİM ekibinin özverili çalışmaları sayesinde Selçuk'a dair birçok konuda bilgi sahibi olduklarını vurgulayan Başkan Sengel, ekibe teşekkür etti. Vatandaşlar ve ziyaretçiler, 0533 814 33 37 numaralı WhatsApp hattı veya 444 8 892 numaralı telefon üzerinden SELBİM'e ulaşabiliyor.

YORUMLAR
YORUM YAZ
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.