İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı Kurumsal İletişim Uzmanı Barış Burak Demirayak, "2025 Yılı En Başarılı İlk Temas Personeli" ödülüne layık görüldü. Demirayak, Malezya Havalimanları Holdings Berhad'ın (MAHB) yönettiği 40 havalimanı arasında düzenlenen yarışmada birinci seçildi.
Ödül töreni, Kuala Lumpur Havalimanı'ndaki Sama-Sama Hotel'de gerçekleştirildi. Demirayak'a ödülünü, MAHB Yönetici Direktörü Dato Izani takdim etti. Demirayak'ın ödülü kazanmasını sağlayan olay ise Şubat ayında yaşandı. Oyuncak kedisini kaybeden küçük bir kız çocuğunun annesi, sosyal medyada Sabiha Gökçen Havalimanı'nın resmi hesaplarını etiketleyerek durumu duyurdu.
Havalimanının kayıp eşya bölümünde yapılan aramalarda oyuncak kedi bulunamadı. Bunun üzerine Sabiha Gökçen SAW Care ekibi, Barış Burak Demirayak öncülüğünde benzer bir oyuncak kedi satın aldı. "Minik yolcumuz, en sevdiğin oyuncağının farklı bir yolculuğa çıktığını biliyoruz. Ama yepyeni bir dost senin için özenle seçildi! Umarız birlikte şahane maceralar yaşarsınız. Sevgilerimizle" notuyla birlikte oyuncak kediyi küçük kızın adresine gönderdiler.
Sabiha Gökçen Havalimanı Yönetimi, konuyla ilgili bir kutlama mesajı yayımladı. Mesajda, insan odaklı yaklaşımın yolcu deneyiminin merkezinde olduğu vurgulandı. Teknolojik çözümlerin yanı sıra insani dokunuşların da hizmet kalitesini artırdığı belirtildi. Demirayak'ın davranışının, Sabiha Gökçen'in kaliteli hizmet ve müşteri memnuniyeti taahhüdünün bir göstergesi olduğu ifade edildi. "Çalışanlarımız sayesinde her yolculuk özel bir anıya dönüşüyor" denildi.
