Muratpaşa'dan rekora koşan çağrı merkezi hizmetleri

Muratpaşa'dan rekora koşan çağrı merkezi hizmetleri

Muratpaşa Belediyesi'nin Turunç Masa projeleri, ağustos ayında 17.060 çağrıya yanıt verdi.

(ANTALYA) - Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve iletişim alanındaki yenilikçi projesi Turunç Masa, ağustos ayında tam 17 bin 60 çağrıyı karşılayarak dikkat çekti. 7/24 aktif olan sistemde, ay boyunca kayıtlara alınan 10 bin 258 başvurudan %95,13 memnuniyet oranı sağlandı.

2014 yılında faaliyete geçen Turunç Masa, 444 80 07 numaralı çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya ile web kanalları üzerinden ilçe sakinlerinin taleplerini, önerilerini ve şikayetlerini hızla topluyor ve çözümlüyor. Muratpaşa'da yaşayanlar, günün her saatinde ulaşabildiği bu çağrı merkezine ağustos içerisinde toplamda 17 bin 60 çağrı yaptı. Bu çağrılardan 11 bin 180'i kayda alındı.

Başvurular titizlikle inceleniyor ve çözüm süreçleri takip ediliyor. En çok başvuru, Muratpaşa'nın en kalabalık mahallesi olan Güzeloaba'dan geldi. Güzeloaba, bin 57 başvuru ile listenin başında yer alırken; 628 başvuru ile Çağlayan ve 617 başvuru ile Şirinyalı mahalleleri onu izledi.

Başvuruların konularına göre dağılımına baktığımızda ise Temizlik İşleri Müdürlüğü birinci sırada. Bahçe dalı atıkları, cadde-sokak süpürme işlemleri, park temizliği ve konteyner hizmetleri için toplam 2 bin 537 başvuru kaydedildi. Sağlık İşleri Müdürlüğü ise 2 bin 147 başvuru ile bu alanda ikinci sırada yer aldı ve evde bakım, hasta nakli ile veterinerlik hizmetleri konularında hizmet sağladı.

YORUMLAR
YORUM YAZ
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.