Muratpaşa Belediyesi Turunç Masa nisan ayında 11 bin 682 başvuru aldı

Muratpaşa Belediyesi Turunç Masa nisan ayında 11 bin 682 başvuru aldı

Antalya Muratpaşa Belediyesi Turunç Masa, nisan ayında 11 bin 682 başvuru aldı ve yüzde 94,48 memnuniyet oranına ulaştı.

Antalya Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim projesi olan Turunç Masa, nisan ayında 11 bin 682 başvuru aldı ve yüzde 94,48 memnuniyet oranına ulaştı. İlçe sakinlerinin en çok başvurduğu hizmetler arasında evde bakım ve sağlık hizmetleri ile sıfır atık projeleri öne çıktı.

2014 yılından bu yana hizmet veren Turunç Masa, çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya ve web kanalları aracılığıyla Muratpaşalıların talep, öneri ve şikayetlerini çözüme kavuşturuyor. Nisan ayında yapılan başvuruların yüzde 82'si 7/24 hizmet veren 444 80 07 numaralı çağrı merkezi üzerinden gerçekleşti. Diğer başvurular ise CİMER, sosyal medya, belediye web sitesi ve belediye fuaye alanındaki başvuru masasından geldi.

En çok başvuru alan birim 2 bin 285 başvuru ile evde bakım, hasta nakil ve veterinerlik hizmetleri sunan Sağlık İşleri Müdürlüğü oldu. Bunu 2 bin 14 başvuru ile İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü takip etti. İlçe sakinleri, işyerinden ambalaj atıklarının toplanması, Çevreci Komşu Kart ile tekstil ve yağ atıkları gibi çevreci uygulamalardan yararlanmak için belediyeye başvurdu. Tüm başvurular profesyonel ekiplerce değerlendirildi ve çözüm süreci takip edildi. En çok başvuru 947 ile Güzeloba Mahallesi'nden gelirken, bunu 559 başvuru ile Çağlayan Mahallesi ve 528 başvuru ile Şirinyalı Mahallesi izledi.

YORUMLAR
YORUM YAZ
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.