Türkiye’nin lider gıda şirketlerinden Kerevitaş, yeni dönemde Besler Gıda olarak faaliyetlerini sürdürecek. Şirket, geniş ürün yelpazesi ve pazarda lider markalarıyla dondurulmuş gıda, yağ, konserve ve sebze gibi farklı kategorilerde yurt içi ve yurt dışında milyonlarca tüketiciye ulaşıyor.
Kerevitaş, stratejik hedefleri doğrultusunda kurumsal kimliğini yenileyerek Besler Gıda adını benimsedi. Şirketin temel faaliyet alanı olan gıda sektöründeki odağını yansıtan 'Besler' ismi, şirketin sürdürülebilir büyüme vizyonunu, tarım ve gıda sistemleri üzerindeki etkisini ve bölgesel değer yaratma hedefini vurguluyor. Şirket logosu ve kurumsal görsel kimliği de güncellenerek, sürdürülebilirlik, erişilebilirlik ve kalite odaklı bir marka kimliği oluşturuldu.
Besler CEO’su Mert Altınkılınç, güçlü ürün portföyleri, geniş dağıtım ağları ve yenilikçi vizyonlarıyla dönüştürücü liderliklerini sürdüreceklerini belirtti. Altınkılınç, gıda sektöründe toplam 16 kategoride, yaklaşık 1500 ürün ve 57 markayla faaliyet gösterdiklerini ifade ederek, "Besler olarak, inovasyon, dijitalleşme ve sürdürülebilirlik ekseninde büyüme stratejilerimizi sürdürürken, güvenilir ve kaliteli gıdanın herkes için erişilebilir olması misyonumuzla çalışmaya devam edeceğiz" dedi.