Kerevitaş, 2025'in İlk Çeyreğinde 6,9 Milyar TL Ciroya Ulaştı

Kerevitaş, 2025'in İlk Çeyreğinde 6,9 Milyar TL Ciroya Ulaştı

Kerevitaş, 2025'in ilk çeyreğinde 6,9 milyar TL ciro ve 678 milyon TL ihracat geliriyle sektör liderliğini sürdürdü.

Türkiye'nin önde gelen dondurulmuş gıda ve margarin üreticisi Kerevitaş, 2025 yılının ilk üç ayına ait konsolide cirosunu 6,9 milyar TL olarak açıkladı. Şirket, aynı dönemde 678 milyon TL'lik ihracat geliri elde etti. SuperFresh markasıyla dondurulmuş gıda pazarında yüzde 38, margarin pazarında ise yüzde 69 pazar payıyla sektör liderliğini sürdürdü.

Kerevitaş'ın 2025 yılının ilk çeyreğinde elde ettiği başarı, inovasyon odaklı ürün stratejisi, erişilebilir fiyat politikası ve etkili iletişim faaliyetlerinin bir sonucu olarak değerlendiriliyor. Şirketin brüt karı yüzde 37 artışla 1,8 milyar TL'ye ulaşırken, FAVÖK ise 921 milyon TL olarak gerçekleşti. FAVÖK marjı da önceki yılın aynı dönemine göre 7,7 puan artarak yüzde 13,3'e yükseldi.

SuperFresh markasının dondurulmuş gıda pazarındaki liderliği devam ederken, Bizim Yağ ve Terem markaları da margarin pazarındaki başarıya önemli katkı sağladı. Bizim Yağ, paketli margarin pazarında yüzde 35 ciro payını korurken, Terem markası kase margarin pazarında yüzde 59,2'lik bir ciro payına ulaştı. SuperFresh'in 'Dolapta Ne Var' iletişim kampanyası, tüm zamanların en yüksek satış rakamlarına ulaşılmasını sağladı ve yüzde 40'lık tonaj büyümesiyle birlikte 3 puanlık penetrasyon artışı elde edildi.

YORUMLAR
YORUM YAZ
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.