Kerevitaş, 2025 yılının ilk üç aylık finansal sonuçlarını açıkladı. Kamuyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) yapılan bildirime göre, şirketin bu dönemdeki konsolide cirosu 6,9 milyar TL olarak gerçekleşti. Şirket, aynı dönemde 678 milyon TL'lik ihracat geliri elde etti.
Kerevitaş, brüt karını yüzde 37'lik bir artışla 1,8 milyar TL'ye yükseltti ve 921 milyon TL brüt kar elde etti. Brüt kar marjı ise bir önceki yılın aynı dönemine göre 7,7 puan artarak yüzde 13,3 seviyesine çıktı. Şirket, dondurulmuş gıda pazarında SuperFresh markasıyla yüzde 38, margarin pazarında ise yüzde 69 pazar payıyla liderliğini korudu.
SuperFresh, "Dolapta Ne Var" kampanyasıyla tüm zamanların en yüksek satış rakamına ulaştı ve yüzde 40 tonaj büyümesi sağladı. 16 yeni ürün lansmanı ve relansmanı gerçekleştiren markanın, yeni ürünlerinin ciro içindeki payı yüzde 18 oldu. "Tarımın Kadın Yıldızları" projesi, Terem ve Bizim Yağ markalarının yenilikçi kampanyalarıyla Kerevitaş, 3 ayda 6 ödül kazandı. Kerevitaş CEO'su Mert Altınkılınç, inovasyon, lider markalar ve verimlilik odaklı üretimle büyümeyi sürdürülebilir kılmayı hedeflediklerini belirtti.