(İZMİR) - İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin deniz ulaşımından sorumlu şirketi İZDENİZ, yolcuların memnuniyet anketinden yüksek bir puan aldı. Ankete katılanların yüzde 94'ü, Büyükşehir Belediyesi'nin deniz ulaşımındaki hizmet kalitesini beğendiğini açıkladı.
Kent içi ulaşımda deniz yolculuğunu tercih eden İzmirlilerle gerçekleştirilen anketin sonuçları, İZDENİZ için oldukça olumlu çıktı. Katılımcıların yüzde 94'ü hizmetten memnun olduklarını belirtti. Özellikle seferlerin zamanında yapılması, gemilerin ve iskelelerin temizliği ile sefer saatlerinin planlaması memnuniyet oluşturan başlıca unsurlar arasında yer aldı. Ayrıca, sefer iptali veya değişiklikleri gibi duyurulara hızlı erişim sağlandığını ifade eden yolcular, İZDENİZ personelinin sunduğu hizmetten de oldukça memnun olduklarını aktardı.
Midilli seferlerine büyük ilgi gösterildi
İZDENİZ'in resmi bayramlar sırasında ve 20 Haziran-26 Eylül tarihleri arasında düzenlediği Midilli Adası seferleri de yoğun ilgi gördü. Haftalık seferler ile binlerce yolcu, İzmir'den Yunanistan'ın Midilli Adası'na hızlı ve konforlu bir yolculuk gerçekleştirdi. Midilli seferlerine katılanlar için ayrıca bir anket yapıldı. Katılımcıların yüzde 75'i seferden memnun kaldıklarını ifade ederken, pasaport ve gümrük işlemlerindeki kolaylık, personel desteği ve geminin konforu memnuniyetin temel unsurları oldu.
Yolcu taleplerine yönelik yenilikçi hizmetler
İZDENİZ, deniz ulaşımını daha erişilebilir, konforlu ve çevre dostu hale getirmek için her sezon sonunda düzenlediği anketlerle hizmet kalitesini yolcu talepleri doğrultusunda geliştirmeye devam ediyor. İç hatlarda ve yurt dışı seferlerinde daha kaliteli ve yenilikçi hizmetler sunmak için çalışmalar sürüyor.