Güzelbahçe Belediyesi: Vatandaşa bire bir iletişimle hizmet

Güzelbahçe Belediyesi: Vatandaşa bire bir iletişimle hizmet

Güzelbahçe Belediyesi, vatandaşlarla bire bir iletişim kurmak için GÜZİM'i hayata geçirdi.

İzmir'in Güzelbahçe ilçesinde, belediye tarafından hayata geçirilen Güzelbahçe Belediyesi İletişim Merkezi (GÜZİM), faaliyetlerine başladı.

GÜZİM, vatandaşların ihtiyaçlarını yerinde tespit etmek, çözüm süreçlerine katılımı artırmak ve yerel yönetimle halk arasındaki iletişimi güçlendirmek amacıyla kuruldu. Belediye, hizmet kalitesini yükseltmek ve halkla sürekli yüz yüze iletişim halinde olmak için GÜZİM aracılığıyla esnaf ve vatandaşlarla saha çalışmalarına başladı.

Güzelbahçe Belediye Başkanı Mustafa Günay, vatandaşlarla telefon üzerinden değil, bire bir yüz yüze iletişim kurarak hizmet sunduklarını belirtti. Başkan Günay, "Yeni bir iletişim kanalıyla vatandaşlarımızın şikayet, istek, dilek ve taleplerini yüz yüze görüşerek alıyoruz. Vatandaşlarımız, sokakta GÜZİM kıyafetli personelle doğrudan iletişim kurabilecek. Bu iletişimin daha etkili olduğunu görüyoruz. Yazılı mesajların aksine, yüz yüze iletişimde duygu aktarımı daha güçlü. Vatandaşa dokunan, göz teması kurabilen bir sisteme geçiyoruz." dedi. Başkan Günay ayrıca, saha çalışmalarında vatandaşların beklentilerini, önerilerini ve sorunlarını dinleyerek, bu verileri analiz edip belediye hizmetlerini şekillendirecek raporlar hazırlayacaklarını ifade etti. Günay, farklı sosyal gruplarla doğrudan iletişim kurarak sorunları yerinde tespit edip çözüm üretmeyi hedeflediklerini, vatandaşlara bir el sıkışma kadar yakın olacaklarını vurguladı.

YORUMLAR
YORUM YAZ
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.