Tasarruf finansman sektöründe 33 yıldır faaliyet gösteren ve yüz binlerce kişiye ev, araç ve iş yeri finansmanı sağlayan Fuzul, "Yeni Bir Finans" sloganıyla yeni bir reklam filmi yayınladı. Reklam filminin tamamı yapay zekâ (AI) teknolojisi kullanılarak oluşturuldu.
Marka deneyimini sinematik bir bakış açısıyla yansıtan film, Fuzul'ün yenilenen logosunu, özgün müziğini ve Türkiye geneline yayılan güçlü varlığını vurguluyor. Farklı nesnelerin Fuzul logosu şeklinde belirdiği film, markanın hayatın her anında yer aldığını sembolize ediyor. Serdar Erener liderliğindeki Alametholistic'in kreatif vizyonuyla hazırlanan film, teknoloji ve yaratıcılığı birleştirerek izleyiciye ilham vermeyi hedefliyor.
Fuzul Pazarlama ve Marka İletişim Müdürü Banu Kaşlı Derlen, yapay zekâ ile hazırlanan reklam filminin Fuzul'ün yenilikçi finans anlayışını ve dijitalleşme vizyonunu vurguladığını belirtti. Derlen, Fuzul'ün finansal bir çözüm olmanın ötesinde, günlük yaşamın bir parçası olduğunu ifade etti. Ayrıca, minimum kaynakla maksimum etki yaratmayı amaçladıklarını ve teknolojiyi akıllıca kullanarak verimliliği esas aldıklarını söyledi.
