Dergide yer alan bazı veriler şöyle:
Türkiye şu anda Amerika ve İngiltere'nin ardından dünyanın en büyük üçüncü senaryo dizisi ihracatçısı konumunda.
Bir veri firması olan Parrot Analytics'e göre, 2020 ile 2023 yılları arasında Türk dizilerine yönelik küresel talep %184 artarken, bu oran Kore dizileri için %73 oldu.
Türk dizileri sadece Orta Doğu'da değil, Avrupa ve Latin Amerika'da da popüler.
Geçen yıl yeni Türk dizilerinin en büyük üç ithalatçısı İspanya, Suudi Arabistan ve Mısır oldu.
İstanbul Ticaret Odası, Türkiye'nin televizyon ihracatının 2022 yılında 600 milyon dolar kazandığını tahmin ediyor; bazı analistler satışların yakında milyarları bulacağını öngörüyor.
İngiliz dergiye göre Türk dizilerin özellikle eski Osmanlı topraklarında Türkiye imajını güçlendirmeye katkısı oluyor.