(İZMİR) - Çeşme Belediyesi'nin ev sahipliğinde gerçekleştirilen Çeşme - Sakız Master Futbol Turnuvası, başarıyla tamamlandı. Turnuvada hem Türkiye hem de Yunanistan'dan takımlar mücadele etti.
Bu turnuva, futbolun birleştirici gücünü bir kez daha gözler önüne serdi. Çeşme Stadyumu'nda düzenlenen etkinlikte, Çeşme Belediye Spor Master, İzmirspor Master, Yunanistan'dan Chios Master ve Sakız Adası'ndan Terra Master takımları sahaya çıkarak dostluk ve kardeşlik için mücadele etti.
İki gün süren turnuva boyunca, sahada dostça bir rekabet yaşandı ve tribünlerdeki atmosfer kardeşlik doluydu. Ege'nin iki yakasından gelen futbolseverler, ustaların mücadelesine büyük ilgi gösterdi. Turnuvanın sonunda düzenlenen törende, tüm katılımcı takımlara madalya verildi. Çeşme Belediyesi, sporun birleştirici etkisiyle dostluğu pekiştiren bu organizasyonun kazananının dostluk olduğunu vurguladı.
Çeşme Belediye Başkanı Lâl Denizli, turnuvaya katılan tüm takımlara teşekkür ederek, "Futbol, sınırları aşarak kardeşlik bağlarımızı güçlendiren en önemli alanlardan biri. Bu turnuvada kazanan dostluk olmuştur. Katkı sunan tüm takımlarımıza, sporcularımıza ve taraftarlarımıza teşekkür ediyorum." ifadelerini kullandı.