Bolero, logosunu ve kurumsal kimliğini yeniledi: 'Comfort Bodywear ile yeni bir dönem'

Bolero, logosunu ve kurumsal kimliğini yeniledi: 'Comfort Bodywear ile yeni bir dönem'

Bolero, 'Comfort Bodywear' sloganıyla logosunu ve kurumsal kimliğini yenileyerek modern ve kullanıcı odaklı vizyonunu güçlendirdi.

Türkiye'nin önde gelen çorap ve iç giyim markalarından Bolero, logosunu ve kurumsal kimliğini yenilediğini duyurdu. 5 milyonluk aylık üretim kapasitesi ve 40'ı aşkın ülkeye ihracat yapan marka, bu değişimi stratejik bir dönüşüm olarak nitelendiriyor.

Bolero Yönetim Kurulu Başkanı Nazif Çelebi, "Comfort Bodywear artık bizim yeni yol arkadaşımız. Çünkü biz Bolero'da, insanların kendini içinde iyi hissettiği, rahat ve sağlıklı ürünler üretmenin yaşam kalitesine doğrudan dokunduğuna inanıyoruz" dedi. Yeni logoda yer alan kalp formunun, Bolero'nun insana ve yaşama duyduğu saygının bir simgesi olduğunu vurguladı.

Çelebi, yeni sloganları "Comfort Bodywear" ile iç giyim alanındaki güçlü vizyonlarını yansıttıklarını belirtti. "Yeni logomuz ve sloganımız, markamızın değerlerini ve geleceğe yönelik vizyonunu daha net yansıtıyor. Çorap ve iç giyim sektöründeki yatırımlarımızı büyüterek, konfor ve tasarımı ön planda tutan koleksiyonlarla fark yaratmayı hedefliyoruz" diyen Çelebi, yenilenen marka kimliğinin tüm platformlarda tüketicilerle buluşacağını söyledi.

499590-2.jpg

YORUMLAR
YORUM YAZ
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.