Ankara'da Burak Kaldırımcı isimli bir vatandaş, 5 Şubat'ta satın aldığı Peugeot marka Rifter model aracıyla ilgili yaşadığı sorunları anlattı. Kaldırımcı, aracı aldığı günden bu yana iki ay içinde aracın yoğun mazot kokusu nedeniyle dört kez servise gitmek zorunda kaldığını belirtti. Ankara'daki Göral, Ümitköy ve Balgat servislerine çekiciyle götürülen araçta yapılan incelemelere rağmen sorun çözülemedi.
Kaldırımcı, 10 Mayıs'ta bir alışveriş merkezinin kapalı otoparkına aracını park ettiğini ve alışverişini tamamladıktan sonra araca döndüğünde aracın alev aldığını gördüğünü söyledi. Çevredeki insanların güvenliği için hemen müdahale eden Kaldırımcı, alışveriş merkezi güvenlik görevlilerinin yangın söndürme tüpleriyle alevleri kontrol altına aldığını ifade etti. Olay yerine çağrılan polis ve itfaiye ekipleri, soğutma çalışmaları gerçekleştirdikten sonra Kaldırımcı, saat 03.00 civarında alışveriş merkezinden ayrılabildi.
Kaldırımcı, Peugeot asistanını arayarak aracını kapalı otoparktan çektirmek istediğini ancak üç farklı müşteri temsilcisinin de kapalı garajdan çekiciyle araç çıkaramayacaklarını söyleyerek yardım etmeyi reddettiğini belirtti. İnternetten yaptığı araştırma sonucu kaydırmalı tekerlek sistemi kullanan bir çekici bulan Kaldırımcı, yaklaşık 2,5 saatlik bir çalışmanın ardından aracını sabah 03.00 sularında otoparktan çıkarabildi. Mağduriyetinin giderilmesini isteyen Kaldırımcı, yetkililerden bir an önce sorunun çözülmesini talep etti.
![]()